Herinrichting kantoor

De afgelopen maand hebben we in een aantal stappen het kantoor wat anders ingericht.

Zo is er een balie geplaatst en is het werkblok voor Judith, Barbara en Linda verplaatst en opnieuw ingedeeld. Andrea heeft nu haar werkplek aan de balie en is zo het eerste aanspreekpunt geworden. De spreekkamer, de zithoek en onze vergadertagel hebben nieuwe stoelen gekregen. Hieronder een paar foto's die u wellicht op onze Facebookpagina al voorbij heeft zien komen. Op deze manier hopen wij u met plezier van dienst te kunnen zijn en mag u rekenen op de privacy die uw dossier verdient.

Actueel Nieuws

  • Let op: aangepaste openingstijden

    Per 10 juli wijzigt voor onbepaalde tijd onze telefonische bereikbaarheid. Tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 16.00 staan wij graag te woord.

    De openingstijden van ons kantoor veranderen niet.

    Dringende zaken kunt u mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

    Met vriendelijke groeten,

    Hans Haulez, Serge Hoefnagels en medewerksters.

     

     
  • nieuwe website

    Onze website wordt vernieuwd!

    Lees meer...
Meer nieuws